tisdag 1 december 2009

tog sprutan mot svininfluensan igår, usch mådde verkligen jätte dåligt efter den, febern och huvudvärken kom och har suttit kvar hela dagen idag också, därför gick jag hem ifrån skolan vid 11 ungefär. Jag orkade inte vara kvar helt enkelt. Plus att det gör så ont i armen! Helt sjukt egentligen..
Men var ändå på sjukhuset idag, för att kolla knät. Var på idrottskademottagningen och jag fick en bedömning av knät och ska till sjukgymnasten för att berätta så jag kanske får andra övningar osv..

Imorron är det studiedag också, men inte så mycket vila för mig eftersom vi har assistentutbildning och ska på studiebesök på krematoriet i Örebro. Ska väl bli intressant men känner mig ändå lite otaggad på att sätta mig på en buss som går 07.50 på en studiedag.. men men.
Och eftersom jag ska upp så tidigt tänkte jag sova nu snart.

Godnatt !

det är tungt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar