torsdag 29 april 2010

Πέμπτη

Skolan va fanimej dryg idag alltså, men vid 4 tog skoldagen äntligen slut :)
då åkte jag hem o tog det lite lugnt innan jag skulle iväg vid 7 ner till kyrkan- ungdomsgruppen. de var trevligt :) spendera den mesta tiden med Anna o Daniel :)
sen tog ja o daniel sällskap hem o de sluta med att han följde med hem ett tag så vi tog det lite lugnt oså :) trevligt trevligt !
så kom väl ungefär in genom dörren för ca 20 minuter sen efter ha följt honom hem en bit, kan ju inte låta en grabb som honom gå själv mitt i natten ;) mahaha!

men nu snart ska jag iallafall sova. Fredag imorron, dvs valborgsmässoafton, och ja har ingenting planerat ;o aja, de löser väl sig :)
men natti natti ! <3

dina ord va för starka
så jag kunde varken ignorera dom eller dig.

/ma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar