måndag 12 juli 2010

hejjsan hoppsan

Jag längtar tillbaka till spanien, det va så hääärligt där!
Fast jag har det bra här med. men ååååh, saknar allt o alla. (min tysk,haha)

denna helg har varit chill :)
var uppe o firade Tildes födelsedag i fredag, vi blev kvar till typ halv 2 :D riktigt mysigt att sitta där på balkongen med underbara personer :D ja älskar min familj!
igår var jag, Agnes & Maria in till örebro o skulle shoppa lite, men hitta bara en t-shirt för 45 kr på :D AWESOME! Sen gick vi till stadssparken för drömsommarjobbet hade typ en "festival" Jag tyckte det var trevligt och Robin o Melissa var duktiga ! :D
idag har jag mest chillat, haft vattenkrig med mamma, käkat mat o mysit hos anna & Patrick :D
o nu sitter ja här :) vilken avslutning på denna vecka ! :D puss!

loveu <3


ta dina ord o stoppa upp dom där varken solen eller månen lyser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar