måndag 16 augusti 2010

ES10

Första dagen på Lindeskolan, speciell dag med nya ansikten och även gamla..
Dagen började med med lite info i aulan, och upprop så vi delade oss in i olika klasser, och i mitt fall ES10! Så vi gick till klassrummen och fick höra ännu mer information, och VI FICK BUSSKORT! jag hade hört på radion att de skulle tas bort, men ICKE :D
En rundvandring på skolan stog också på dagens schema!
Hade ett hål på 2 timmar ungefär och där käkade Jag & Felicia med 2:orna och sedan tog vi det bara lungt! :) Sen Invigning av den nya arena hallen! Med galenskaparna och ES08 som spelade några låtar ;) riktigt bra & kul var det!
Ska även på den "stora" invigningen ikväll med "laget" :) Hoppas det händer lite mer än det jag redan sett ;) Så jag får skratta ännu mer än vad jag gjorde idag! Haha


När jag tittar på dig får jag en underlig känsla inom mig.
får helt enkelt ta o vänja mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar