söndag 24 oktober 2010

söndagsmorgon!

Sitter här & hör hur det smattrar i kakelugnen, så mysigt, tänkte snart ta mig något o äta om jag hittar något i kylen ;) det ekar lite där inne faktiskt! HAHA

Snacka som sagt med ida en bra stund i luren igår ! :) och vi bestämde att jag,hon, Mattias & André kommer idag! :) dom ska sova här, föör mys!
Det gör mig överlycklig!
Senare på natten vid halv 3 ungefär hade jag lite tråkigt o även simon som hade satt i rockhammar, så vi bestämde oss för att åka en sväng o snurra runt lite på stan ;) helt dött som vanligt, men det var härligt att få snacka & skratta lite :)
Jag somnade väl vid 4 ungefär, och gick upp halv 11. Jag tycker ändå att det är ganska bra gjort att inte sova så jätte länge, eftersom jag har svea ensam i helgen! ;)
Måste även tillägga att jag förstår inte varför man åker till affären om man bor typ 80 meter ifrån den? helt onödvändigt xD
men nog talat om det,
Jag längtar tills skruttarna kommer! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar