måndag 27 juni 2011

helgen har varit awesome!

började med midsommar, som firades med släkten! as nice med lekar,sång, gemenskap, jag älskar min släkt ! :D
sen lördag fyllde juh jag år dårå, så kom folk osv, sen på kvällen blev det att åka på elins 25års fest, sjukt kuuuul ;)
idag är man väl lagom sliten osv, men äsch! :)
sen idag så var jag in till örebro, skulle växla pengar på forex tills imorron eftesom jag åker till estland, men det fanns inga euro hemma :o så fixa genom märti istället :D tack gumman! :)
kom iaf hem med, en foundation,trosor och tre par skor :D

kvällen har bestått av packning och pratat i telefon :) så inte riktigt klar med packningen än xD
men imorron åker vi, är borta i 8 dagar. och det är blandade känslor faktiskt, kommer bli kul osv, men lite jobbigt att lämna folk kvar här som jag kommer sakna sönder! :/ men aja, får träffas när jag kommer hem! <3
Puss o godnatt! :) och hare bäst här hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar