lördag 9 juli 2011

dålig uppdatering känner jag

men iaf! dom 8 dagarna i estland var verkligen toppen! härligt folk och härligt ställe att vara på! :) sen denna vecka har flytit på bra, och idag avslutades mitt första sommarjobb med själva konfirmationen! helt underbara och duktiga var min små gullegrisar :D
Så nu är jag ledig i 2 veckor innan nästa jobb drar igång som är på 3 veckor. kommer vara helt slut tills skolan börjar.
gött att jag måste läsa 2 böcker o skriva 2 uppsatser innan skolan börjar också.. känns awesome, men lär göra det eftersom jag fick den chansen liksom :)
idag har jag även varit inne i örebro o tittat på drömsommarjobbet avslutningskonsert, och åkt upp till storå för att gratta tilde som blir 4 år idag! :) grattis grattis!
men lär sova snart, är helt slut.
pUssssssssss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar