måndag 29 augusti 2011

en awesome helg!

fredag, spenderades med lina vilket ni redan vet! :)
lördag var det noramarken med baby,lina o robin som jag nämnde innan, det var så trevligt så, sedan släppte vi av robin i linde och sen mot örebro där meningen var att jag skulle köpa ett par converse men fanns inte i den färgen jag ville ha, så får vänta med de :)
Sen köpte vi typ as mycket frukt, dricka och chips för vi bestämde att kvällen skulle bestå av filmmys med oss liksom, dvs jag oscar & lina :)
sen idag så åkte O hem vid 1 eller nå, och efter det har jag spenderat eftermiddagen med mamma, vi åkte in till örebro o käka på donken och typ handla på willys sen mot nora o käka noraglass, lagom tjocka ;D
sen har jag mest tagit det lugnt resten av kvällen, tvättat lite oså, kul xD haha men behövligt iaf ;p

bilder på från marken i lördags, snodde dom ifrån lina. tihi busigt ;)
därmed säger jag godnatt, det är juh ändå skola imorron. pUsssheei!


hah, min snygging! :*


han tycker visst om noraglass han :)


kul att han vill va med på bild ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar