söndag 16 september 2012

galet

då är denna helg nära sitt slut, har varit en gaaaaalen helg!
festen i fredags kommer jag aldrig glömma, garanterat! (haha)
i lördags gjorde jag egentligen inte så mycket, chillade hela dagen med mina kära familjemedlemmar, sen åka till mina älskade Ida och Klara i frövi och sov där då vi skulle upp och sjunga på en barnvälsignelse i kyrkan, i morse alltså och det gick faktiskt över förväntan med tanke på hur krassliga jag och Klara är, så det var roooligt! :)
och resten av denna söndag har bestått av katt letande i vedevåg då thelmas kära kissekatt sprungit bort :/
sedan en liten promenad med en kär vän, Robin Falk! :)

så denna helg har varit härlig, och det är OTROLIGT skönt att ha studiedag imorgon, ska sova länge sen bara njuta av dagen!

pUssss på er! / ma'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar