torsdag 29 maj 2014

tidsfördriv.

TIO FRÅGOR OM DIG SJÄLV 
Vad heter du i andranamn? - Elisabeth.
Har du några piercingar, vart? - 2 stycken i öronen. 
Filmkväll eller utekväll? - Beror på humöret och ifall jag ska/har jobbat.
Vad tycker du om med dig själv? - . att jag är en fighter när det väl gäller.
Vilken är din sämsta egenskap? - dåligt tålamod ibland haha .
Dag eller natt? - natten.
Vad har du på dig just nu? - linne och långkjol.
Är du nöjd med ditt utseende? - vore inte fel med lite förändringar..
Vad vill du ändra med ditt utseende? - Lite överallt skulle jag säga.
Vad vill du inte ändra med ditt utseende? - ögonen tror jag väl.

TIO FRÅGOR OM KÄRLEKÄr du i ett förhållande just nu? - Nepp.
Har du varit kär på riktigt någon gång? - 1 gång.  
Är du oskuld? - Nej. 
Hur många har du varit riktigt kär i? - 1,5 skulle jag säga. 
Vad för sorts killar faller du för? - assholes. punkt slut. 
När hade du sex senast? - FÖR längesen. 
Har du kysst en kompis någon gång? - Jo.
Hur många har du haft sex med? - 4 
Hur många har du varit tillsammans med? - 2. 
Vem slår ditt hjärta för? -  min familj och vänner, ni är allt. 
 
TIO FRÅGOR OM DINA VÄNNER
Vem vet allt om dig? - jadu, mamma vet mycket men inte allt. 
Vem skulle du vilja träffa just nu? - Klara. 
Vem saknar du mest just nu? - Klara.
Vem av dina vänner bort längst ifrån dig? - Klara. 
Vem krama du senast? - Daniel
Vem står dig närmast? - emma, klara o ida. 
Vem vill du träffa oftare? - syster emma. 
Vem är mest partyprisse? - emma åkergren såklart.
Vem ringer du när du är ledsen? - melissa
Vem är snyggast? - jag, mohaha

DIN MOBILTELEFON
Vilka finns på "inkomna samtal"? - Ida Karlsson
Vilka namn finns i smsinkorgen? - Ida Kleber
Vem ringde dig senast? - Emma.
Vem smsar du oftast med? - ingen speciell haha.
Vad stod det i det senaste smset du fick? -  seriöst. dör
Vad har du för bakgrundsbild? - Jag och Aron hjärtat.
Vad står det på dina anteckningar? - låtar och citat.
Vem ringde du senast? - Ida Karlsson

FARLIGHETER
Har du tagit droger? - Nejnejnej.
Känner du folk som tar droger? - Kände.
Har du druckit så mycket att du spytt? - jodu såatte
Dricker du alkohol varje helg? - inte längre, en period gjorde jag väl det.
Skulle du kunna testa droger? - Aldrig.
Har du varit i slagsmål någongång? - Nej så badass är jag icke.

OLIKA Sover du med dörren öppen eller stängd? - stängd /rädd tjej.
Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? - Ja.
Har du haft sex med ett ex efter att ni gjort slut? - Ja.
Kan två ex vara vänner? - Beror på hur det slutade, i mina fall nej. 
Skulle du vilja vara berömd? - ja, de vore fina firren
Har någon sett dig i underkläder de senaste två dagarna? - tvekis. 
Skulle du kunna ha sex med den personen du senast fick sms av? - haha nää  
Känner du någon som är oskuld? - japp
Vill du tatuera dig? - gjorde en i tisdags så väntar nog nått halvår innan haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar