torsdag 6 november 2014

dålig uppdatering, jag vet.

Helgen bestod av tentaplugg och halloweenfest. Syster hjälpte mig med tentan i lördags och vi fick ner ganska mycket, därför förtjänade jag att ha roligt på kvällen så var på halloweenfesten på hotellet på kvällen, riktigt lyckad kväll! På söndagen åkte jag till syster igen och då avslutade vi tentan och skickade in den, kändes som en tung sten föll av axlarna, men nu är de bara att vänta och hoppas på att den blev godkänd, men jag tar det inte för givet. men fan, jag orkar inte göra om skiten, så håller mina tummar..
och i måndags gjorde jag min första dag på min vfu:n, gick riktigt bra och hela veckan har gått fint, och nu är det bara en dag kvar sen är det helg! ska bli riktigt skönt att vila upp sig eftersom jag fått en dryg förkylning.. men det kanske man får räkna med när man umgås med flera barn hela dagarna. rena bakteriehavet.

Idag är jag ganska seg, men stekte pannkakor när jag kom hem, för det är ju faktiskt pannkakstorsdag haha! följer traditionerna /duktig tjej.
smaka rätt okej, men sjukt tråkigt att äta ensam.

Förövrigt så händer det inte så mycket i mitt liv förutom skolan, o nu praktiken.
Går o väntar på att något bra ska hända mig, något extremt som gör att jag alltid vaknar upp med ett leende på läpparna, skulle behövas i denna skit årstid, för fyfan vad jag hatar mörkret och kylan.

..Ge mig kärlek, ge mig lycka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar