måndag 23 november 2015

hujedamej

hade planerat att ha en "göra-ingenting-dag", så blev det inte.
håller på att tvätta, planerar att göra ett långkok (HUR ORKAR JAG?), måste packa tills imorgon, förbereda tills imorgon, hänga tvätten. nej fytusan vad mycket det blev..
Som sagt så åker jag till karlstad imorgon och är där tis-onsdag då vi har närträff med skolan, och ska jag vara helt ärlig så är jag så otroligt opeppad, men what to do? har ju inget val så man får väl göra det bästa av de hehe
förövrigt har det inte hänt så mycket den senaste tiden, eller tjae, blev visst 2 dagars i helgen hehe. men alltid kul att umgås med fina vänner och lite godricka på det skadar väl aldrig, eller?

nej fy nu kan jag inte sitta här längre, lär ta tag i allt. Haade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar