söndag 31 december 2017

mitt 2017.

Hur har ditt 2017 varit?

2017 har varit ett sånt här år som bara passerat förbi.
 många småglimtar som gjort mig lycklig för 
stunden. men även saker som gjort mig ledsen.
 men ändå ett helt okej år. 
Blev du kär i år?

det har funnits känslor för en person under de senaste två åren,
 som kommit 
och gått, tyvärr
Vilket datum från 2017 kommer du aldrig glömma?
8 oktober. det var en jobbig dag.  
Vad är din största framgång 2017?
att jag klarat skolan, och fortsätter kämpa.
Bästa köpet?
mina adventsljusstakar i mässing tror jag.
Vad spenderade du mest pengar på?
mat, bensin och hyra.
Gjorde någonting dig riktigt glad?
mina vänner och familj. 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2017?
lose my mind - Dean Lewis
Vem har du umgåtts med mest?
melissa, emma & emma skulle jag kunna tro.
 fina vänner.
Har du haft ett förhållande under 2017?
nej.
Är det något du saknar år 2017 och vill ha 2018?
mer energi, mer lycka och kärlek.
Vad gjorde du på din födelsedag?
vid tolvslaget skålade jag och fina emma in min födelsedag.
 på dagen blev jag uppvaktad av familj och vänner. 
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
mer energi, mer kärlek.
Vad vill du säga till dig själv inför 2018?
att du klarar allt. du är stark.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar