tisdag 7 december 2010

gyodag!

japp, dvs den dag som niorna kommer och kolla på våra program på lindeskolan ;)
För es10:s del så repa vi typ hela dagen till konserten som vi skulle ha på eftermiddagen. Det gick inte så bra för mig idag pga av min hals som e cp :) Men det var roligt, vilket som är huvudsaken? eller? haha!
och även 3orna var grymma! helt otroligt.
Sen var det träff med bergslagens lucia som gällde, gick igenom låtarna med körerna.
Och imorron drar allt igång på riktigt, har endast 2 eller 3 framträdanden imorron, men på torsdag & fredag är det heldagar! spännande men kommer bli tufft. Ska ha hunnit med runt 60st framträdanden innan det tar slut, och det kommer vara ett minne, även att jag är bergslagens lucia. För mig är det stort. Fränt!
Men snart ska jag sova!
peace.

bild från julshowen på ssn.
ibland saknar jag ssn, men jag stormtrivs på estet!

2 kommentarer:

  1. DU har grym röst! Och att våga sjunga, det är mod för mig det.

    Får jag lägga till en länk med din blogg på www.es10lindeskolan.blogspot.com ?

    Julfrid

    SvaraRadera
  2. tack så jätte mycket :) ! jaa det får du gärna göra så man får lite mer läsare ;)

    SvaraRadera