tisdag 14 december 2010

u made my day, boy!

Glömt att skriva om killen som gjorde min dag igår.
Var och lussade vid kullgatan igår där folk som har något handikapp jobbar, och när vi lussat färdigt får vi fika runt ett bord, sen kommer det en kille och ställer sig bakom mig vid bordet. Han säger ingenting utan står bara där, ellen säger; Hej :)
han säger hej och sedan säger han; skulle man kunna få en kram av lucia?
självklart! gav jag till svar :)
och asså han var så söt och han gjorde min dag, helt klart! sötare får man leta efter :)
och idag var det skolan som gällde, började vid halv 1 och slutade vid halv 3. Värd dag (; Men ja, enligt mig för jag hade saknat mina underbara så mycket! puss
nu blire plugg ikväll. höööööööjj


Och även du gör en del av min dag till en härligare dag.
du,du & självklart DU

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar