tisdag 4 mars 2014

frågor.

Tänk på den senaste personen du hade sex med. Vem tror du ångrar det mest? hoppas ingen av oss ångrar det.
Hur många förhållanden har du haft? Vilket var det bästa respektive värsta? Oscar tar nog priset för båda.
Finns det någon du vill "fixa" relationen med? absolut, finns folk jag glidit isär med som jag önskar var hos mig just nu.
Har du någon kille som är lindad runt ditt lillfinger? haha tror inte det.
Var ditt senaste sms ett argt sms? nej.
Om någon gav dig en låda med choklad, skulle du då dela den med den senaste personen du smsade? hah jag vägrar, hehehe.
Om du är singel, vad saknar du med att vara i ett förhållnde? saknar att älska någon så det gör ont och att kunna lita på någon till hundra procent.
har svårt att tro att det kommer ske den närmaste tiden. / rädd tjej.
Om du är i ett förhållande, vad saknar du med att vara singel? är inte i ett förhållande, så har inte så mycket att säga om det. jag är mer av en förhållande människa.
Läkaren säger att du är gravid. Vad säger du? hej panikångestattack.
Känner du någon som har suttit inne? nope.
 Hur gammal var du när du fick din första mens? 12 bast, haha.
Skriv 8 saker du vill fråga "hans" nya flickvän? har inget att säga någon utav dom.
jag faller hellre med stolthet än att stå med skam som han fick göra.
Kan du tänka på en person som du kan ringa närsom och den finns alltid där? Ja.
Nämn den första låt du tänker på när du hör "föralltid"? perfect for me - ron pope
ord som tydligen inte betydde någonting.
När grät du senast? Grät en skvätt här om natten.
Vad är det bästa i ditt liv just nu? fyller 20 om 113 dagar. can't wait.
Vad är det sämsta i ditt liv just nu? jobbsituationen, jag vill ha ett vikariat. orkar inte leva såhär mycket längre till.
Saknar du honom? vi alla vet vem "honom" är. och svaret är ja.
hur fan kan jag sakna ett sånt svin som krossade mig totalt, den som tog ifrån mig min tillit till människor och den som gjort att jag inte vågar binda mig igen. men det kommer dagar då jag saknar dig.
och jag hatar mig själv för det.
Har du någon gång varit riktigt kär? en gång.
Skulle du kunna vara med någon som är känd för att vara otrogen? tydligen, med tanke på att han ljög om det i ett år. lyckat. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar