söndag 23 mars 2014

helgen.

i fredags blev det utgång med mina fina vänner.
och igår var jag även på teaterprojektet "Make me famous" med mina bästa vänner Klara och Ida, gud vad jag har saknat er!
det var en riktigt bra föreställning och jag är så stolt över er alla! dock var det så väldigt jobbigt att sitta i publiken och inte vara på scen, jag har varit med i 2 stycken produktioner och därför kändes det jobbigt att inte vara med. jag saknar skolan, jag saknar estet och den härliga sammanhållningen.
jag har inte släppt det än.
efter föreställningen så drog Jag Klara Ida och Mattias till André där vi chillade lite, jag och André började dricka lite och dom andra åkte hem vid 12 kanske. vid 2 drog vi vidare där esteterna höll till och jag gick hem vid 6 på morgonen, gud så trött jag var.
idag har jag faktiskt mått skit hela dagen, blev lite för mycket av det goda igår.
men nu står mamma och lagar mat, kött, sås och potatis! så det blir fint.
puss.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar