söndag 14 december 2014

head up princess, your tiara is falling.

nu har jag spenderat en vecka här i Karlstad efter 5 fina veckor i Lindesberg. Det har gått bra, jag har umgåtts med vänner i skolan och min fina vän Amanda ett par gånger, bland annat festen i fredags som var sjukt kul, lite mycket av det goda bara! igår spenderade vi kvällen tillsammans med pizza, film o skitsnack = sånt som behövs ibland.
Idag hade jag delar av min familj på besök här i Karlstad, jag är sjukt glad över att dom kom till mig över en dag, det behövdes, lite nya krafter. Dom åkte runt 6 nu ikväll och jag saknar dom redan.

Nu är klockan 21.35 och jag känner hur jag faller. tur att denna kväll snart är slut och dags att tagga om till skola imorgon. På onsdag åker jag hemåt till mitt vackra Lindesberg. jag saknar allt just nu.
men jag ska inte ge upp hoppet om Karlstad, men jag har fortfarande inte släppt min hemlängtan.. kanske kommer ta ett tag till. Jag vill inte ge upp, för jag vill bevisa att jag också kan.
head up princess, your tiara is falling. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar