onsdag 3 december 2014

long time, no see.

hejsan hoppsan!
Längesen nu.. tänkte ge en liten uppdatering vad som hänt efter min älskade vovve fick somna in.
Förra veckan var riktigt tuff.. men denna vecka har gått lättare, MEN nu är jag färdig med min vfu på en utav mina favorit förskolor, haft det så sjukt bra med den bästa handledaren man kunde önskat.
och det var med blandade känslor som jag lämnade förskolan idag, kommer sakna alla barn och personal, helt sjukt hur man fäster sig så fort.
Fick en fin present av min handledare i måndags, och idag bjöd jag på glass och fika, var riktigt uppskattat!
Och på söndag blir det att återvända till värmland och Karlstad, och det är mycket blandade känslor det med. ska bli kul att träffa mina saknade vänner men sjukt jobbigt att lämna mitt hem som är Lindesberg, kommit in i något mode som känns som att jag bor här nu, att jag flyttat hem. men det har jag inte, jag har min egna lilla lya i karlstad och mitt nutida liv där. känns konstigt när man tänker på det sådär..
men det kommer bli bra, och jag återvänder tillbaka till Lindesberg efter 2 veckor för att fira jul med min älskade familj och vänner.

nu ska jag sätta på Horrible Bosses 1 för att imorgon blir det 2:an med mina älskade systrar och respektive, blir så bra och mysigt. älskade familj.
hörs då hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar