lördag 5 april 2014

gårdagen.


som ni redan vet så fyllde ju min syster år igår så nästan direkt efter jobbet  åkte jag dit för att fira henne, vi grillade o hade mys! vid 8 drog jag mig in mot Linde igen för att fira nästa födelsedagsbarn som var kära Emma Åkergren som blev 21 år! blev riktigt party, men jag var så sjukt trött då jag hade jobbat ett 9,5h pass.. puh! Iallafall när vi hade bestämt att vi skulle ut på krogen traskade vi ner mot stan, ställde oss i kön utanför Lasse Maja och sen kommer orden: "ni kommer inte in, det är fullt" 
HAR MAN NÅGONSIN I HELA SITT LIV HÖRT ATT DET ÄR FULLT PÅ BISTRO/LASSE MAJA? crazy.
så vi fick ju dra vidare mot palmas istället, var där en timme kanske sen köpte jag med en kebabrulle hem. himmelskt!
Men när jag vakna upp imorgon ville jag dö, jag hade blivit sjuk. IGEN.


så nu sitter jag här med rinnande näsa, fuckad hals och hostar som ett as. kul kul.
åt lite mat nyss, så så förjävligt känns det inte nu. är ju mätt iallafall.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar