söndag 13 februari 2011

01 om mig

egentligen skulle jag kunna skriva ett inlägg om såna här saker som ni säkert redan vet, hur jag bor, var jag går i skolan bla bla..men inte lika roligt enligt mig :)
Så jag tänkte berätta lite mer hur jag är på insidan!
Jag är juh matilda asserholt 16,5 år gammal så egentligen har det inte hänt så mycket i mitt liv fast ändå en hel del. Jag har varit med om kärlek,glädje,sorg,lycka osv..! Så lite har jag i ryggsäcken ändå, och självklart har dom grejerna påverkat mig hur jag är som människa idag. Jag är den som är känslig på insidan men försöker verka lite starkare utåt som om jag inte påverkas av saker o ting men självklart beror det på vad det gäller också, men försöker ändå vara stark (y'
jag är även väldigt kärleksfull, bryr mig mest om mina vänner och familj. Utan dom är inget värt liksom :)
är också VÄLDIGT dryg person, en humor som är sällsynt haha xD
aja, det var lite iaf. (y)

.. lite egen helt enkelt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar