fredag 25 februari 2011

05 det här klarar jag mig inte utan

haha, har inte bloggat på några dagar. har juh sportlov så har slappat efter lite även om man kanske borde vara lite hurtig på ett sånt här lov, men äsch ;)

iaf!
Det här klarar jag mig inte utan
-mobilen
-datorn, men det är nog kontakten med alla möjliga folk som jag är beroende av,vissa personer är det lättare att prata med på datorn liksom. Så ja, jag är beroende av facebook..gud vad hemskt egentligen xD

nej men för att låta lite mer seriös oså,så. ehm.
några mer viktigare saker som jag inte klarar mig utan är musiken, kunna sjunga & spela! utan musiken vore jag körd.
men även liksom, trygghet & kärlek.
och där speglas mina älskade vänner och familj väldigt bra in.

så dom sakerna jag tog upp här klarar jag mig inte utan, så är det bara :)
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar