måndag 28 februari 2011

06 min bästa vän

Ska jag vara ärlig så har jag aldrig förstått mig på det där med bästa vän. Jag menar, sjävklart har jag haft bästa vänner men som man sedan glidit isär med, är det då en bästa vän? för tillfället ja, men annars så vet jag inte.
jag tror på att man kan ha mer än en bästa vän.

jag har mina närmaste vänner som jag ser som dom bästa och därför tänkte jag berätta lite om dom ;)

Fatime Ahmeti
hon och jag har gått tillsammans i ett antal år nu.
och hon har alltid varit min klippa, och jag har så sjukt kul med henne när vi väl träffas!
Nu var det ett bra tag sen som vi träffades bara hon och jag, vilket beror på att när vi nu började gymnasiet har det blivit så att man inte träffas lika mycket oså, vilket är synd enligt mig. Så det är dax att ta tag i det ! :)
har så sjukt roliga minnen med henne, haha schväng xD
men en annan sak med henne är också att hennes skratt asså.. hahah! Det läker fan alla sår man någonsin haft!
jag älskar dig tattarsnigel!




När jag började på estet träffade jag mina juveler som jag verkligen gick ihop med, eftersom vi alla är lika speciella och udda ;) men även så goooooa!
Ida Kleber
Klara Klingberg &
Felicia Domluvil

Dom vet nog allt om mig, då menar jag verkligen allt xD
och jag älskar dom grymt mycket!



Viktor Arvidsson
Honom lärde jag känna i sjuan och han blev snabbt den bästa killen jag någonsin träffat. Han får mig alltid garva för han är lika störd som jag ;)
och med honom har jag massa sjuka minnen, haha det är galet!
även honom älskar jag skarpt!



<3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar