söndag 13 februari 2011

jag har funderat mycket över att dra igång med en sån här lista, och tänkte att jag ger det ett försök! :)
så jag startar imorron (y' för snart ska jag sova för ska upp tidigt imorron och iväg på en gudtjänst som jag ska medverka i.
så puss & godnatt :)

..tänker på dig, ofta.

------------------------------------
dag 01 – om mig
dag 02 – min första kärlek
dag 03 – min familj
dag 04 – vad är kärlek?
dag 05 – det här klarar jag mig inte utan
dag 06 – min bästa vän
dag 07 – min favoritårstid
dag 08 – det här hade jag på mig idag
dag 09 – i min handväska
dag 10 – det här ångrar jag
dag 11 – vad är meningen med livet?
dag 12 – detta är jag beroende av
dag 13 – mina framtidsplaner
dag 14 – dagens tanke
dag 15 – detta vill jag göra innan jag dör
dag 16 – det här får mig att må bättre
dag 17 – mina rädslor
dag 18 – ett ögonblick
dag 19 – någon/något jag saknar
dag 20 – ett starkt minne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar