onsdag 16 mars 2011

dag 10 det här ångrar jag

ehm, jag brukar försöka köra på det där vanliga, typ "man ska inte ångra saker, för det man gjorde då var det man just ville för tillfället"
men ärligt så håller jag mig inte till det ibland, jag ångrar saker. eller tjae, önskar att jag inte riktigt skulle gjort på så sätt, utan lite annorlunda.
antar att jag tar för snabba beslut ibland, utan att tänka på dess konsekvenser, men vad ska jag man göra? :) det kan juh vara bra ibland, annars kanske man inte skulle gjort något över huvudtaget. Vilket är värre enligt mig, jag menar, bättre att göra något än att inte göra ett skit.

men de mesta som jag ångrar har jag inte hållt mig till det jag nyss sa, utan jag lät bara de passera utan att ta chansen, och det är fail.
och jag ångrar ofta saker jag sagt utan att mena det, om jag varit arg eller bara besviken.

jag försöker hålla mig till att inte ångra, men det funkar inte alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar