söndag 20 mars 2011

dag 11 vad är meningen med livet?

känns inte som om jag skriver så mycket nuförtiden ;o skärpning kanske? :)
iaf, haft långhelg eftersom var ledig i fredags :) så tors-fredag spenderades med brudarna hos ida :) grymt kul!
sen har jag bara tagit det lugnt eller försökt iaf, melker o tilde har sovit här i helgen, så det var juh full rulle egentligen ;)

aja, tänkte skriva lite vad jag tycker att meningen med livet är.
jag anser att det är att vara lycklig, jag menar att vara och göra det man blir lycklig av.
och självklart har man ett öde, äre meningen att det ska hända något så händer det, thats it :D
sen så tror jag inte på att man lever-dör-slut.
jag tror att det finns något mer efter döden, det kan liksom inte bara säga "poff" o sen äre slut :)

aja, puuussssssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar