tisdag 29 mars 2011

skolan knalla på som vanligt men i slutet av dagen var jag helt körd, hade inte ätit nå alls o va dötrött ;o så det blir att sova tidigt idag! ska även äta snart (y)
men iaf, snacka om en lunchkonsert idag, typ om 2-3 veckor eller vad det nu var.
MEN dom säger att vi ska köra våra klassiska låtar, och då strejkar jag. jag kommer inte sjunga den italienska operalåten Lascia Ciopjanga, aldrig. låter juh fan förjävligt. lagom irriterad :)

aja puussssss :)

..vet inte riktigt vad jag ska tänka på för att hålla vissa tankar borta
ge mig något nytt och något intressant! jag ruttnar i denna gamla dynga.

1 kommentar:

  1. Låten är fin faktiskt men jag förstår om ni inte vill spela upp den, passar bäst att spela till piano, typ terminsuppspelning.

    Vi får hoppas på det bästa :)
    KRAM

    SvaraRadera