onsdag 23 mars 2011

dag 12 detta är beroende av

att smsa xD lagom nördigt jag vet, men då kanske det är mobilen jag är beroende av?
eller nej, beroende av att ha kontakt med folk.
mina underbara som alltid finns! <3

skulle aldrig klara mig ensam, eller utan gratis sms under en lång tid! ;)

förövrigt så har vi projektvecka denna vecka, med tema ; film! :)
så vi har filmat hela dagen, och redigerat! DET ÄR SJUKT KUL! och jag tror våran grupps kortfilm blir grym!
hemsk, sorgsen. men grym! ;)

aja, finns väl på mobilen dårå ;)
haha puusssssssssss

1 kommentar:

  1. Ja, den blev riktigt bra! Men sorgen. Varje gång klippet med Ur. så skär det som en kniv i hjärtat, en situation man aldrig vill vara med om.

    Det är roligt att göra film med människor som man kanske inte umgås med så där jätte mycket :) Detta tycker jag inte får bli sista gången.
    KRAM

    SvaraRadera