torsdag 23 januari 2014

be your own kind of beautiful

Detta är nog bland de första glada inläggen jag skrivit här på en väldigt lång tid.
Men tro det eller ej, så känns mitt liv rätt bra.
Trodde aldrig andra kunde förgylla mina dagar som du gjorde, trodde aldrig en annan pojke kunde få mig le som du gjorde, trodde aldrig att jag skulle säga detta, men jag mår bra utan dig.

Jag ska le för att jag förtjänar det, jag har världens finaste människor runt mig och jag vet att dom skulle ta emot mig om jag en gång till faller, helt pladask.
Jag vill speciellt tacka min fina vän Emma Karlsson, du har lyckats tagit upp mig från marken så många gånger när livet varit en motgång. Du är alltid ärlig mot mig, oavsett om vi pratar djupa diskussioner eller om det gäller vilken tröja jag ska köpa.
du är där, oavsett vad.
och jag älskar dig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar