fredag 24 januari 2014

here you go.

1. Vad handlade ditt senaste bråk om? jadu, jag kommer faktiskt inte ihåg. något töntigt säkert.

2. Hur länge varade ditt längsta förhållande?
 
lite över ett år.

3. Berätta något få personer vet om dig?
 
är jävligt rädd för grodor, usch.

4. Tror du på himmelen och helvetet?
 maybe, själv kommer jag hamna i helvetet.


"I ain't no angel
I never was" 

5. Tror du på ödet?
 
jag vill tro på det, för att lugna mig själv i vissa situationer.
men mycket säger emot ödet också, för vissa saker får fan inte hända.

6. Vart har du alltid velat bo?

 new york. punkt slut.

7. Finns det någon sång som alltid får dig att gråta?
 
kiss the rain - yiruma
så vacker låt, den går rakt in i hjärtat och då forsar tårarna.

8. Åsikter om abort?
 
väldigt kluven om det.
jag vet inte om jag skulle kunna klara av att göra en abort. är för känsligt för mig.

9. Åsikter om homosexuella?
 
löööv them.
oavsett om man faller för en av sitt egna kön eller motsatta är care för mig, så länge man trivs med sin andra halva.

10. Vad fick dig att gilla den senaste personen du dejtade?
 
dejtade haha, aldrig dejtat på riktigt.
Men den jag träffade sist tyckte jag om för att han var inte som alla andra, trodde jag. visade sig att han var ännu mer komplicerad än andra, haha. men han är min vän och han betyder fortfarande mycket.
han har sin plats i mitt hjärta.

11. Vem vet mest om dig, utanför din familj?
 
den som fick veta mest om mig är o.
men nu börjar Klara, Ida och Emma komma ifatt! mina bästa.

12. Vad har du gjort idag? Har det varit en bra dag? 
började jobba kl 8 imorse och slutade 11.15, helt okej en fredag.
sen har jag typ handlat, fikat med syster, melker & tilde.
varit en fin dag, och kvällen blir förhoppningsvis lika fin.

13. Vilken låt lyssnar du på just nu? Påminner den om någon speciell?

"Någon gång måste du bli själv - säkert!"

är en låt som följt mig genom åren och den är fortfarande lika bra.
om den påminner om någon håller jag för mig själv, busigt.

Du är inte så fin 
men det är nått med dig som att komma hem
första gången ja du sa hej
du har inte en aning
att jag tänker på dig precis just nu.

14. Vilken serie tittade du senaste på? 
teen mom 2.
glad att jag inte blev mamma så tidigt.

15. Vill du sprida lite extra kärlek till någon just nu?
 
nej. eller jo, till min fina syster i jönköping.
jag saknar dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar