tisdag 28 januari 2014

en vän är den som vet allt om dig men fortfarande tycker om dig

nu sitter vi här jag och min fina vän emma framför en varsin dator och kollar igenom dagens händelser på facebook, sociala tjejer haha.
hon kom hit vid 6 tiden då hennes syster skicka ut henne hemifrån för dess orsak, gymnasiefest..
saknar tiden då jag kunde gå på dom, då man tog varje tillfälle som kom för att festa för det blev inte så ofta, men så är inte riktigt så längre kanske haha.
på tal om festa så är jag faktiskt taggad inför fredag, då vi ska fira våran fina vän Daniel som blir 21 på torsdag, och dagen till ära så drar vi till strömpan! inte varit där sen typ augusti så ska faktiskt bli grymt!
i'm gonna dance like no ones watching

Har tagit på mig en chaufför roll inatt så bara hålla ögonen öppna. börjar jobba 12.30 så det går nog ingen nöd på mig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar