lördag 25 januari 2014

me, myself and i


1. Tre saker om dig själv du är stolt över:
min musikaliska sida, omtänksamheten, social. 
2. Som vän är du?
omtänksam, dryg och en uppmuntrare 
3. Är du bra på?
musik kanske, min passion. 
4. Är du avundsjuk?
kan va ibland tyvärr, beror på situation. 
5. Öl och pilkastning eller discomusik och dans?
discomusik & dans. 
livet är en fest. 

6. Tränar du? Isåfall vad och hur ofta?
gymmar, försöker ta mig i kragen och gå dit oftare, men kanske blir 2 ggr i veckan i snitt när jag inte är sjuk heh. 
7. Det första du gör på morgonen?
på vardagar: kollar klockan och vill skjuta mig. 
på helger: kollar inte ens klockan utan somnar om. 

8. Hemlig “förälskelse” – typ skådis eller annat “oskyldigt”?
Näe, förstår mig inte riktigt på det där haha
9. Pratar du med dig själv?
ibland, jag får dom bästa svaren då. 
10. Mest märkbara tantvarning?
kan inte dricka kaffe efter kl 6 på kvällen, då somnar jag aldrig.
11. Vad skulle du vilja göra mer på din fria tid?
resa lite vore inte fel, träffa mina vänner oftare och gymma. 
12. Något nytt projekt på G inom snar framtid?
planerar redan min 20års fest, ska bli storslaget. 

13. Nåt du SKULLE VILJA göra, men aldrig får tillfälle, tid eller råd med?
så mycket så finner inte ord till det, de får jag behålla i mina drömmer.
14. Det bästa med att ha barn:har inga egna, men har mina älskade syskonbarn, och jag längtar till jag får mina egna.det är helt fantastiskt och jag längtar att få köpa alla fina barnkläder.
15. Är du pinsam ibland? När?
för ofta, speciellt när man fått lite alkohol i kroppen.
16. Person som du avskydde i skolan?
vill inte skriva några namn här. men visst fanns det såna som lika gärna kunde gå hem och inte komma tillbaka.
17. Hångel på första dejten?
beror på om jag ens vill träffa grabben på en andra dejt.
18. Din bästa killkompis?
daniel boström. du är som min bror, ibland hatar jag dig men oftast är du helt okej.  
19. Vad gör du på helgerna?
umgås med mina fina vänner, krogen eller umgås med min älskade familj.
20. Livsdröm?
kommer alltid vilja ha en framtid inom musik.
men ska jag tänkte realistiskt så en utbildning, få ett jobb jag trivs med, träffa the love of my life, gifta mig och bilda familj. det är min dröm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar