torsdag 6 februari 2014

every flower must grow through dirt

haft lite dålig uppdatering här på bloggen, jag vet.
men har varken haft tid eller ork.
men nu så!
denna vecka har varit ganska omtumlande om jag säger så, mycket personligt, läkartid och jobbet har tagit på krafterna.
gårdagen var fin iallafall, var ledig och då passade jag, emma och Ida på att åka in till Örebro! meningen var att jag tänkte hitta något tjusigt att ha på mig imorgon kväll då vi ska fira Terese som blev 21 i veckan men hittade tyvärr ingenting då vi hade tankarna på annat!
Men blev en tripp till Ikea också där jag köpte in glas till mitt framtida hem! jag är så förväntansfull på hur min framtid kommer se ut.

Denna dag har varit väldigt skön det med då jag börjar 07.30 imorgon och slutade 12.30.
Min plan är att träffa melissa lite senare och sedan ta det lugnt och ladda för imorgon då det blir jobb mellan 07.30 och 15.30, men dagarna går fort när man arbetar med underbara barn & personal!

Mina fina vinglas, 6 st!

 Köpte vardagsglas, 6 st!

Fick dessa teckningar idag på jobbet, åh vad jag tycker om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar