torsdag 20 februari 2014

tidsfördriv

frågor om förhållanden.
Är du singel ? ja.
Hur länge vara ditt senaste förhållande? Lite mer än ett år.
Varför tog det slut? Han kunde helt enkelt inte hålla sig till en person. usch
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? ja, eller typ.
Hur många har du varit kär i? 2, riktigt kär i 1.


frågor om dig själv.
Namn? Matilda
När fyller du år? 25 juni
Några piercingar? hål i öronen,haha
Vad har du på dig just nu? min rosa onepiece.
Vad tycker du mest om hos dig själv? den sociala delen.
Vad är du bra på? prata, haha
Vem älskar du mest på denna jorden? min familj. mitt allt.
Vem är din förebild? min älskade pappa, Tommy Asserholt.
Du har gått din egen väg och jag vill också göra det. 

frågor om dina vänner.
Vem vet allt om dig? allt skulle jag inte säga, men Emma, Klara & Ida är närmast "allt".
Vem är den roligaste av dina vänner? Melissa tror jag, haha!
Vem av dina vänner såg du senast? Emma

frågor om idag.
Vad har du gjort idag? legat på soffan, Emma kom en stund och uppmuntra mig lite med lite gåvor.
Vad ska du göra nu? fortsätta med listan och kolla på Studio Sotji.
Har du gjort något dåligt idag? inte så farligt iallafall.
Vad har du ätit idag? soppa, piggelin och choklad.
Har du duschat idag? nej
Är du trött nu? ja

Annat.
Hur mår du just nu? sjuk, men börjar bli bättre!
Är du hungrig nu? nej.
Vad är klockan nu just nu? 22.05
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? bloggen, facebook och google.

Musik.
Lyssnar du på musik just nu? jaaa
Vad gillar du för musik? väldigt blandat. 

Kärlek.
Är du kär just nu? nej.
 Är du romantisk? hah tror det? jag vill vara det.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? är mer en förhållande människa.
Vem sov du senast bredvid? Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar