onsdag 19 februari 2014

Vad skulle du säga om ditt ex sa "varför släppte du taget om mig?" 
- i didn't walk away
you let me go

Vem kramade du senast? - Min mamma, min klippa.

Vem skrev senast ett brev till dig? - Emma Karlsson, innehöll min fina julklapp.

Vem kallade du senaste babe, baby eller älskling? - haha förmodligen Daniel (väldigt oseriöst!)

Vem/vad saknar du mest just nu? 

alla konserter med mina fina klass.

Om du kunde packa ihop allt och flytta långt härifrån NU, skulle du göra det? - just nu ligger jag sjuk så skulle vara nästintill omöjligt.
jag tror inte jag skulle kunna flytta härifrån utan att få ett ordentligt hejdå till alla mina nära och kära även fast jag vet att jag skulle komma tillbaka. är tillräckligt nojjig för att det förmodligen blir flytt i höst.

Vet du vem du kommer kyssa härnäst? - haha nej?

Har du några planer för morgondagen? - ligga i soffan hela dagen, äta medicin, soppa och piggelin.

Har du blivit kallad heartless någon gång? - nej snarare tvärtom, överkänslig.
ibland önskar jag att jag var lite heartless, men man kan ju inte va allt.

Har någon sagt att den vill gifta sig med dig? - nä inte dom orden. men har hört att en person ville dela sitt liv med mig men se hur det gick.
bullshit. 

Tror du på att distans dödar kärleken? - jag tror att ibland stärks kärleken då man börjar sakna varandra mer och börjar uppskatta tiden man har tillsammans mer.
men vissa personer klarar helt enkelt inte av distansen, vilket leder till att förhållandet börjar sakta gå i bitar.

Vad la du senast pengar på? - mat som jag slipper tugga, juice och piggelin. mumma

Får den senaste personen som smsade dig att le ofta? - Syster Maria. haha ja, din tokstolle.

Vilken låt gör dig ledsen?
- "Jag har stått bakom en spegel
Försökt och se vad jag ska se
För jag har hört att man blir vacker
Först när man känner sig som det

Jag behöver höra dina ord
Efter månader av omotivation
säg att du behöver mig igen"

 

Sista frågan, lägg ut en bild på en riktig snygging?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar