onsdag 26 februari 2014

onsdag, närmar sig fredag och Avicii!

hade inte riktigt tid att skriva igår efter jobbet i församlingshemmet men det gick toppen och ser fram emot att jobba där nästa vecka också!
Idag blev det ett kort pass för min del mellan 8.30 och 13.30, väldigt skönt må jag säga! efter jobbet gick jag bort mot pappa för att umgås med Ludde en stund så han inte skulle vara själv så länge! blev mys och en promenad då vi hälsade på Emma också!
och kom precis hem efter att ha hämtat ena bilen som stått ute på verkstaden! ska snart iväg till Emma igen på tacomys så lär väl fräscha till mig till!
hej o hå vad jag far överallt!

sista jobbpasset imorgon mellan 10-18 sen tar jag helg för på fredag bär det av till Stockholm och Avicii med mina brudar. Tagga!
pUssssssss!
 Lilla hjärtat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar