fredag 29 augusti 2014

home sweet home, lindesberg.

ursäkta för dålig uppdatering under veckan men har bråkat med tele2 om mitt internet som inte fungerat men idag så hoppa det igång som tur var!

veckan har varit fylld av spännande, sjuka och otroligt roliga saker!
kan återkomma med bilder någon annan dag!

för tillfället ligger jag i min säng i Lindesberg då jag är hemma över helgen, skönt att komma hem även fast jag trivts i Karlstad, men klart som tusan de vart skitjobbigt också. har brutit ihop x antal gång men det får man väl räkna med.

ikväll har jag träffat mamma såklart, emma och åke! underbara människor, som jag saknat er.
imorgon blir det en tripp till Örebro för lite shopping till lägenheten och på lördag blir de Noramarken plus räkfrossa på kvällen, låter som en helt okej dag!

vi hörs mer en annan dag, är rätt slut.
pussssssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar