söndag 3 augusti 2014

söndag.

veckan har bestått av jobb såklart, men igår slog jag och kompisar på stort! började med tapasmiddag med Emma, Robin och Melissa som sedan slutade på Loppholmarna (vågen). en mycket händelserik kväll med upptvingad på scen för att sjunga, bråk och att min kära vän försvann helt oväntat, så letade efter henne i en timme och gjorde hundrafemtio samtal. men tillslut så fick vi tag i henne då hon hade somnat på gräset (?!?) men jag blev otroligt lättad när jag såg henne, usch du får inte skrämmas så!

och denna lediga dag har bestått av tutbingo med kära Emma och nu på kvällskvisten lyxa vi till det med en liten tapas igen. Simon kom också förbi och vi hade det allmänt trevligt, fin söndag!

nu äre bara att tagga om för jobb igen, och på fredagkväll går jag in på årets sista semester! otroligt skönt må jag säga. puss och godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar