tisdag 12 augusti 2014

semester.

I lördags så firade vi min älskade pappas födelsedag med en kräftskiva och sen blev det parkfesten för min del på kvällen! hade en otroligt rolig kväll med mina kära vänner! jag tar vara på dom få dagarna jag har kvar med mina bästa. Vad ska jag göra utan er sen?

Idag har vart en skön dag också. tog en väldigt lång behövlig sovmorgon och därefter slappa jag lite innan jag, Melissa och Åke skulle ut med båten! ett dopp blev det för mig och Melissa också, men den tredje av oss banga såklart hehe

Nu ikväll har jag försökt att packa lite, men sluta med att huvudet inte orkade med så tog mig en tupplur innan jag begav mig till Melissa för lite kvällshäng!

haft de otroligt bra dom senaste dagarna. och jag älskar semester mer än allt annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar