torsdag 21 augusti 2014

im on my way now

dom senaste dagarna har bara blabbats ihop. och jag håller inte isär på någonting längre.
Igår så gjorde jag min sista dag på jobbet och på kvällen hade vi våran årliga personalavslutning, var riktigt trevligt med mina kära kollegor!

Som sagt så var jag "ledig" idag, eller jaa arbetslös men vill inte säga det!
Men har fått mycket gjort faktiskt, packat, fått en ny dator av min älskade pappa, lämnat nyckeln på jobbet (var asjobbigt!), packat lite mer och sedan åkt upp till Storå till syster och barnen för att krama lite extra på dom innan jag beger mig av. Och ja, jag grät i bilen hem, jag vet att jag kommer träffa mina kära inom snar framtid men det är för tufft att flytta, liksom flytta bort hemifrån.

när jag kom hem så började jag och syster Emma som kom hem idag packa in allt i flyttbilen.
Den är full men vi fick in allt, och relativt smidigt gick det också!
Imorgon runt 08.00 går flyttlasset och vi beger oss mot Karlstad!

igår sa jag hejdå till min fina vän Hanna. jag åker på riktigt på söndag och hon åker till Kenya på onsdag och är borta för länge enligt mig. Men lycka till vännen och jag hoppas du får det kung!

jag stänger ner nu. nästa uppdatering blir imorgon efter min debut i lägenheten.
blir spännande att se planlösningen, området men framförallt vad det är för tapeter. är det knallgula väggar så klappar jag ihop.

puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar