söndag 19 oktober 2014

höstdepression?

nu sitter jag här i Lindesberg efter en tuff vecka. Kom hit igår och jag är så glad att jag bestämde mig för att åka hem även denna helg fastän jag sa att jag inte skulle göra det.

Jag har kommit in i någon svacka, något slags bakslag har kommit och jag är osäker på allt. höstdepression? 
Jag vet inte om jag inte klarar av livet i Karlstad eller om det bara en period som jag känner såhär..
Jag längtar hem. Jag har det inte dåligt där, men när tankarna väl kommer igång vill jag bara hem.
Jag kan känna mig "ensam" fastän jag är omringad av fina människor. Jag hoppas det bara är en svacka och att det går över. För jag vill inte göra mig själv besviken på att jag inte klarar det. För jag vet att jag kan, eller vill kunna.

p.s hatar allt som denna årstid innebär, mörkt o kallt.
GE MIG SOMMAR IGEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar