tisdag 21 oktober 2014

tidsfördriv, igen.

Nämn tre bra saker som har hänt dig idag? 
1. träffade fina människor i skolan. 
2. Haft kvällsmys med min fina kusin.
3. Fick ett gratis busskort som varar i 2 veckor, woho.
 
Om du fick höra att ditt ex har en ny partner, skulle du bli ledsen då?
han har redan en ny.
Jag är inte bitter min vän, jag önskar dig all lycka som finns.
En dag så är vi bara en historia, bland andra man minns.
 
Vad står det i ditt senaste mottagna sms? 
Självklart :) / mamma
 
Hur många vänner har du vars namn börjar med G? 
eh nä?
 
Gillar du någon just nu? Vad skulle du göra om du fick veta att den gillar någon annan? 
nää. 

Har du haft sex i någon annans sovrum? 
Förutom killens? Ja. 

Vad skulle du säga om den du älskar valde mellan dig och en annan?
"If you have to choose between me and someone else, pick them. I don't want to spend the rest of my live with someone who is going to question if they made the right choice." 

Har du fått en komplimang om kläderna du har på dig just nu? 
haha ja, "fan va chill du är idag" jag tog det positivt mohaha.
Finns det någon du ångrar att du haft sex med?
nä, varför ångra om det var det jag ville just då?

Vaknade du i någons armar imorse? 
haha nä /forever alone.

Vem är den nionde kontakten i din telefon? Har du någonsin kysst den personen? Andreas Starö, en gammal vän från Sala. Nää de har jag icke.

Till sist, ett citat?
"be your own kind of beautiful"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar