söndag 5 oktober 2014

i brist på annat

Vad skulle du säga om någon ville röka på tillsammans med dig just nu?
nej tack.
Händer det något bra imorgon?
njae, skola. kul att träffa människor, men en dag närmare torsdag då jag åker hem. längtar. 

Om du fick en miljon, vad är det första du skulle köpa? 
all jävla litteratur så man slipper lägga ut multum varje jävla månad. sen en ny bil vore inte fel.
När kommer du dricka alkohol nästa gång? 
på fredag då det blir firande för min älskade emma.

Vad gjorde du vid den här tiden igår? 
låg död i soffan.

Bråkar du med någon just nu? 
bråkar skulle jag väl inte säga.

Kommer du prata med årets "sommarflört" igen? 
hade fan ingen sommarflört i år, så nää.

När ska du shoppa nästa gång? 
har shoppat allt för mycket denna vecka, så dröjer nog lite tills dess.
dock måste jag köpa nya vinterskor.

Sover du med någonting varje natt? 
kudden.

Finns det någon relation du vill fixa till? 
absolut.

Blir du irriterad när du ser någon du inte tycker om? 
eh ja, går inte att beskriva.
Har du svårt att lita på människor? 
njae, beror på. min blivande pojkvän får nog jobba hårt för att vinna min tillit.

Planerar du att ha sex ikväll? 
Nej det gör jag inte.

Finns det någon tjej som vet nästintill allt om dig? 
ja, mina fina bästa vänner, och mina älskade systrar.
 
Tänk på den senaste personen du sa att du älskade, menade du det? 
mamma, alltid. oavsett vad.
 
Undrar du någon gång hur ditt ex mår? 
såklart det kommer såna dagar. men jag vet att han mår bra och det är bara bra.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar