onsdag 15 oktober 2014

skillnaden på ditt och mitt.

dagen började på sämsta sätt då jag kommer ut och ska ta cykeln till skolan och upptäcker att den är borta. kollar runt som en tok innan jag bestämmer mig att ta bilen bort för att hinna.
tänker att jag kanske har varit dum i huvudet och cyklat till skolan förra veckan och sedan tagit mig hem på annat sätt, så jag kollade runt på uni ifall den stod där, men icke.
och jag blir bara så jävla irriterad, kan folk verkligen inte skilja på vad som är ditt och mitt?
idiot, har lust att slå personen med ett järnrör, och ja, jag är arg.

så ingen bra start på dagen kan man säga, men som tur var så räddade kvällen mig då jag fick Godkänt på min första tenta, en salstenta tillochmed, så firade de med finmiddag med min kära kusin! jag ger mig själv en klapp på axeln.
Pepptalk till mig själv: Matilda, du är inte så dum som du ser ut!







nu hoppas jag att min morgon kommande dag blir fan så mycket bättre, eller vem vet? Bilen kanske har försvunnit också, isåfall skjuter jag någon.
Men förhoppningsvis inte. Imorgon ska jag försöka vara produktiv med plugg och
städning, får se hur det går.

Nu ska jag kolla på studio Paradise innan jag kramar kudden. Godnatt på er!
Pusss.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar