tisdag 6 januari 2015

2015

Nyår blev lyckat med trerätters middag med fina vänner, skålande och fest!
men vettefan om 2015 har bjudit på så mycket hitintills men det har ju endast gått 5 dagar så kanske får ha lite mera tålamod! eller tjae, festat och vart kattvakt hos syster med familj som jag även är nu. Men imorgon kommer familjen hem och jag ska bege mig tillbaka till Karlstad igen. Känns konstigt och jävligt jobbigt, men klart det ska bli kul att träffa alla igen efter julledigheten men skulle inte haft nå emot att få stanna här på hemorten ett tag till.
för det här är mitt hem, och jag saknar alla så det gör ont när jag inte är här, men det kanske är en del av resan också. att växa upp och stå på sina egna ben i en annan stad. Men det är fan inte enkelt.

Jag tror ändå på 2015, ge mig lycka och kärlek. för fy tusan vad 2014 har känts ensamt, även fast jag alltid varit omringad av mina bästa.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar