måndag 26 januari 2015

here we go again.

Natten tills idag var en som en finne i röven, mina älskade syskonbarn sov här tills idag men hade aldrig trott att jag skulle få så lite sömn, hade knappt hunnit somna tills jag blev väckt och så höll det på hela natten tills jag var vaken från 6 med 2 utav dom och trängdes i 90-sängen jag sov i, mys.
men såklart det var gosigt och jag älskar dom små liven men ack så jobbigt det var där stundtals.

Vid 11 tiden åkte jag, Helge och mamma till Karlstad för att flytta ut mina möbler etc, det gick väldigt smidigt men fy vad jobbigt det var, både fysiskt och psykiskt.
Träffade och gav nycklar till han som ska flytta in nu efter mig, trevlig prick och han var nöjd, men såklart det var jobbigt att lämna över min lägenhet bara sådär, men får helt enkelt vänja mig med att bo hos mamma för ett tag.

efter ha konkat in alla möbler här hemma hos mamma så kom Emma förbi en stund, vi bestämde oss att åka till henne o kolla en av de nya Beck filmerna "Rum 302", jävligt bra kan jag meddela! blev positivt överraskad.
Men nu är jag hemma och är överlycklig att få sova i min 180-säng igen efter ha sovit ett halvår i en 90. Så jag kommer sova som en prinsessa.
Puss o godnatt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar